Žinoma, norėdami išnaudoti visą skrajučių potencialą, turime pasirūpinti, kad maketas būtų išskirtinis, nekasdieniškas ir prikaustantis dėmesį. Štai, penki elementai, kurie gali sudaryti sėkmingą jūsų reklaminių skrajučių kampaniją:

 

Žodžių svarba. Tegul tekstai būna trumpi ir aiškūs. Idėja dažniausiai pradžioje išreiškiama žodžiais, tik vėliau pereinama prie vizualaus įgyvendinimo. Jeigu turite skambų šūkį, tai puiki proga jį panaudoti savo makete. Skirtingais šriftų dydžiais išskirkite svarbiausią informaciją — tegul skaitytojo dėmesys keliauja jūsų numatyta kryptimi. Prisiminkite, kad kuo daugiau teksto norėsite sutalpinti, tuo smulkesnį šriftą turėsite rinktis. Suprantame, kad turite daug pasakyti, bet ši taktika nebus efektyvi, jeigu tekstą reikės skaityti su padidinamuoju stiklu. Todėl vadovaukitės taisykle „mažiau yra daugiau”.

KLIK skrajutė tekstasKLIK skrajutė tekstasSkrajutės dizainas su tekstu

Nuotr. Pinterest


Vaizdo galia. Taigi, neleidome skrajutės paversti grožinės literatūros kūriniu. Tai — ne pasaulio pabaiga, nes vaizdas vertas tūkstančio žodžių. Ryški ir kokybiška nuotrauka yra jūsų koziris, nes žmonės mėgsta iš karto matyti, ką gaus už nurodytą kainą. Nederėtų pamiršti, kad svarbu parduoti ne tik pačią prekę, bet ir su ja susijusią emociją bei patirtį. Tad galvokite plačiau — kaip norėtų jaustis jūsų klientas, kokios jo svajonės, tikslai ir pasistenkite parodyti, kaip jūsų produktas padės tai pasiekti.

 KLIK skrajutė vaizdasSkrajutes dizainas su nuotraukaKLIK skrajutė ryškus vaizdas

Nuotr. Pinterest


Interaktyvumas. Tai – vienas iš būdų užtikrinti, kad jūsų skrajutės nekeliaus tiesiai į šiukšlių dėžę. Viskas, ko reikia — papildoma funkcija. Tai galėtų būti: nedidelis testas, nuolaidos kodas, žaidimas, galvosūkis ar infografikas. Svarbiausia — išlaikyti vartotojo įsitraukimą, o tai dažniausiai priklauso nuo jūsų fantazijos ir to, ką esate pasiruošę daryti, kad klientas ateitų būtent pas jus. Prisiminkite, kad skrajutė yra gaminama iš popieriaus, o jo panaudojimo galimybės tikrai labai plačios, tad kodėl nepažiūrėjus į klasikinį spaudos produktą nauju kampu?

 KLIK skrajutė interaktyvumasSkrajutes dizaino pavyzdys e-spaustuve KLIKSkrajutes dizaino pavyzdys e-spaustuve KLIK

Nuotr. Pinterest


Spalvų reikšmė. Spalvos yra svarbesnės, negu galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Oranžinė spalva gali sukelti alkio ar energijos jausmą, žalia nuramins ir sulėtins širdies ritmą. Tad kokią žinutę ir emociją perduoda jūsų paslauga ar produktas, tokios reikšmės ir poveikio spalvas rekomenduojame naudoti. Jūsų darbo eiga galėtų atrodyti taip: idėja / tikslas > emocija > spalva > dizainas > spauda > platinimas > efektyvumo įvertinimas. Taigi, kaip matome, spalvas reiktų tinkamai parinkti dar prieš pradedant dizaino procesą.

 KLIK oranzine skrajuteKLIK spaustuve skrajutes pavyzdysSkrajutes dizaino pavyzdys e-spaustuve KLIK

Nuotr. Pinterest


Platinimo strategija ir biudžetas. Skrajutės nėra brangus spaudos produktas. Pavyzdžiui, užsakant 1000 vnt. vienpusių ofsetiniu būdu spausdintų skrajučių, vieno vieneto kaina e-spaustuvėje KLIK kainuos vos 0,05€. Todėl pasirinkite kiekį, formatą ir nuspręskite, koks biudžetas yra optimalus jūsų projektui. Galbūt jūsų produktai ir paslaugos dažnai atnaujinami (pavyzdžiui, skirtingi renginiai kiekvieną savaitę), tokiu atveju, tikėtina, užteks mažesnio skrajučių kiekio. Kitas žingsnis — platinimas. Siūlome nesirinkti lengviausio kelio ir skrajučių nemesti į pašto dėžutes. Žinoma, šį būdą išbandyti verta, galbūt jo poveikis bus didesnis, nei tikimasi. Geriau dalinkite skrajutes gatvėje tiesiai į rankas, palikite populiariose kavinėse, kino teatruose, galerijose ar kitose vietose, kur lankosi jūsų potencialūs klientai. Jei skrajutės dizainas bus patrauklus, tikėtina, kad žmonės patys jas ir pasiims.

 

Jeigu neketinate kreiptis į profesionalų dizainerį, prisiminkite, kad visada galite pasinaudoti nemokamais KLIK dizaino šablonais ir maketuoti spaudos gaminius patys. Nepamirškite penkių svarbių dalykų ir, galbūt, jūsų reklaminė kampanija taps sėkmingesne!