spaustuve KLIK rysys su klientu

Įvestas karantinas sutrikdė įprastą gyvenimo ritmą ir atnešė tam tikrų apribojimų: uždarytos mokymo įstaigos, kirpyklos, grožio salonai, sporto klubai, didžioji dalis parduotuvių, draudžiami vieši renginiai ar susibūrimai. Padėtis tikrai ne eilinė tiek smulkiam, tiek vidutiniam verslui, tačiau kiekviena situacija gali turėti ir teigiamą pusę. Todėl šiame straipsnyje svarstome, kokie galimi komunikacijos kanalai karantino metu padėtų išlaikyti klientą. Kitaip tariant, bandysime apžvelgti, kaip naudingai išnaudoti karantino laikotarpį ryšio su savo klientais stiprinimui.


Išnaudokite socialinius tinklus

 

Ne paslaptis, kad dauguma karantino laikotarpį leidžia namuose su telefonu rankose. Kodėl gi nesusitikus su savo esamais arba potencialiais klientais būtent ten? Neturite socialinių tinklų? Galbūt šis laikotarpis pravers, siekiant sukurti savo egzistenciją socialinių tinklų pasaulyje. Rašykite, fotografuokite, dalinkitės, kaip jūsų verslas gyvuoja karantino laikotarpiu. Tik nepamirškite pozityvumo! Šiuo metu jis tarsi gūsis gaivaus vėjo. Jei teikiate grožio paslaugas, dalinkitės su klientais patarimais, kaip vienas ar kitas procedūras būtų galima atlikti namuose. Vedate renginius? Parodykite, kaip lavinate iškalbą... Svarbiausia, priminti apie save klientui bei parodyti šiek tiek dėmesio.


Megzkite ryšį

 

Šiuo laikotarpiu itin svarbu megzti ir palaikyti tvirtą ryšį su klientu. Tokiu atveju gelbsti maži, tačiau malonūs gestai ar nedidelės dovanėlės. Siųsdami prekę klientui, pridėkite atviruką. Turiniui ribų nėra! Galbūt norėsite padėkoti klientui, kad lieka ištikimas krizės akivaizdoje, arba pralinksminti šmaikščia iliustracija ar užrašu. Šiuo atveju galioja taisyklė: svarbu parodytas dėmesys. Jei turite galimybę, pridėkite kortelę su nuolaida ar dovanų kuponą kitam apsipirkimui, taip padidinsite šansus išlaikyti užsakymų kiekį netolimoje ateityje. Artėja vienos gražiausių šiltojo sezono švenčių: Velykos, tėčio, mamos diena. Kodėl nepasveikinus savo klientų pridedant nedidelį atviruką? Sako, kad mažos dovanos stiprina draugystę. Stiprus ryšys su klientais šiuo laikotarpiu gyvybiškai svarbus.


Papildoma vertė klientui

 

Šiuo nežinomybės kupinu laikotarpiu norisi vienaip ar kitaip nuspalvinti dieną. Kodėl nepraskraidinus savo klientų nuotaikų suteikiant jiems vieną ar kitą nuolaidą, jei tai leidžia galimybės? Tai gali būti aktualu tiems verslo modeliams, kurių veikla šiuo metu apribota, tačiau  turi galimybę pasiūlyti įsigyti tam tikrą narystę, kuri įsigalios vos pasibaigus karantinui. Sporto klubai, SPA centrai ir pan. už mažesnę kainą klientams galėtų pasiūlyti įsigyti abonementus ir užsitikrinti klientų srautus ateičiai. Jei turite mažmeninę parduotuvę ir neseniai ją perkėlėte į elektroninę erdvę, apsvarstykite galimybę siūlyti nuolaidą arba nemokamą pristatymą, įsigyjant prekę internetu. Tokiu būdu informuosite savo klientus apie parduotuvės perkėlimą į internetą ir paskatinsite išbandyti pirkimą. Akcijos arba nuolaidos paskelbimas taip pat galėtų tapti gera žinute, jei siekiate klientams priminti apie save. Apsvarstykite savo galimybes ir nuolaidą teikite tik tuomet, jei tame įžvelgiate bent kokį tikslą ar naudą.


Pasinerkite į kūrybą

 

Karantino laikotarpis gali būti palankus kurti, planuoti bei siųsti informacinę spaudą klientams. Dabar didžiausia tikimybė, kad Jūsų skrajutės ar lankstinukai bus ne tik pastebėti, bet ir atidžiai perskaityti. Spaudoje teikiama informacija negali būti padrika ir neapgalvota, todėl susiklosčiusi situacija palanki suformuluoti aiškią bei patrauklią žinutę, apsvarstyti vaizdo elementus, išbandyti vieną ar kitą dizaino šabloną ir užsakyti spaudą. Kitaip tariant, išlaisvinkite kūrybą! Tiems, kurie nori patys paruošti spaudos gaminių maketus, dabar — pats geriausias laikas. Internete galima rasti įvairiausių įrankių, kuriais naudodamiesi galėsite lengvai apdoroti vaizdus, kurti koliažus, pridėti norimą tekstą ir čia pat užsakyti aukštos kokybės spaudą. Skrajutės verslo pasaulyje yra universalus įrankis ir nepakeičiama rinkodaros priemonė: šį gaminį galima pritaikyti bet kuriai verslo sričiai, renginiui, produktui ar paslaugai, jei tik nestokosite laiko ir kūrybiškumo.

 

Ką reikia žinoti ruošiant skrajutes spaudai, skaitykite čia.
Kokių klaidų nedaryti kuriant skrajutes, skaitykite čia.

 

Nors susiklosčiusi situacija kelia nerimą ir įneša šiek tiek sumaišties, svarbu kiekvienoje padėtyje įžvelgti ir teigiamą pusę. Nepieškime ateities vien tamsiomis spalvomis, anaiptol pasitelkime kūrybą ir pasukime galvas, kaip palenkti dabartį savo naudai.