Nors ši spaudos rūšis nereikalauja didelių investicijų, tinkamai išnaudotas jos potencialas padės siekti užsibrėžtų tikslų.

 

Nuotr. Pinterest


Jūsų klientai atkeliaus vedini rekomendacijų

Dovanų kuponai dažniausiai  perkami žmonių, kurie liko patenkinti paslauga ar preke. Tokiu būdu jūsų klientas pasidalina rekomendacija su savo draugu. Yra didelė tikimybė, kad gavęs galimybę išsirinkti, jis taip pat taps nuolatiniu klientu.

 

Apie dovanas – kalbama

Dovanos sukelia teigiamas emocijas, todėl dauguma žmonių apie ją linkę papasakoti savo draugams bei artimiesiems. Pateikite kuponą kaip įmanoma gražiau ir juo tikrai bus pasidalinta socialiniuose tinkluose. Nepamirškite, kad apie dovaną tikriausiai papasakos ir tas, kas ją įteikė. Didelė tikimybė, kad jo draugai pasisems idėjų iš  sėkmingo pavyzdžio.


Klientai, naudodamiesi dovanų kuponais, yra linkę išleisti daugiau

Creditcards.com tyrimas parodė, kad dovanų kuponų turėtojai yra linkę išleisti 40% daugiau nei įprastai ir dažniau perka prabangesnes prekes. Taip pat, naudodamiesi čekiais, žmonės dažniausiai išleidžia didesnę sumą nei nurodyta kupone. Giftcards.com apklausa parodė, kad 72% dovanų čekio sumą viršija bent 20%. Išbandę bangesnes prekes ar paslaugas, kitą kartą klientai bus labiau linkę pasirinkti brangesnį variantą. Taigi, parduodami dovanų kuponus, kuriate daugiau išleisti linkusių klientų ratą. 

Nuotr. Pinterest


Kaip išnaudoti dovanų kuponų potencialą? Reklamuokite! Leiskite savo klientams žinoti, kad jie gali įsigyti dovanų kuponą. Pasidalinkite socialinėse medijose ar savo tinklapyje. Jeigu kuponai skirti paslaugoms ar parduotuvėms, juos eksponuokite gerai matomoje vietoje.

 

Paruoškite išskirtinius pasiūlymus

Paskatinkite įsigyti dovanų kuponus pasiūlydami didesnę vertę. Yra daugybė būdų: nuolaidos dovanų kuponams ar kitam apsipirkimui, pridedama nedidelė smulkmena, kitas čekis, kurį pirkėjas gali panaudoti vėlesnio apsilankymo metu. Taip pat nepamirškite pasirūpinti vizualiai patraukliais dovanų kuponais, kuriuos malonu dovanoti ir gauti. Neapsiribokite vienu spaudos formatu; sukurti asmeniškesnį kuponą galite naudodami atvirukų ar kvietimų šablonus. 

 

 

Nuotr. Pinterest

 

Pasirūpinkite lengvu įsigijimu

Kuponai dažnai pasirenkami, kai reikia skubios dovanos, todėl patogūs pirkimo būdai paskatins klientus jį įsigyti. Pasirūpinkite, kad dovana būtų prieinama ir internetu. Pasiūlykite tiesioginio pristatymo adresatui paslaugą. 

 

Naudokite, kurdami vartotojų ratą

Paverskite dovanų kuponus marketingo kampanijos dalimi. Paskelbkite konkursą socialiniuose tinkluose, bendradarbiaukite su organizacijoms, kurioms reikia smulkių rėmėjų prizams. Tai ne tik reklamuos siūlomus dovanų čekius, bet ir didins įmonės žinomumą. 

 

Nuotr. Pinterest


Pasirūpinkite, kad vartotojai sugrįžtų

Ne mažiau svarbu yra išsaugoti esamus klientus ir paskatinti juos sugrįžti. Paulo Coelho teigia, kad “Tai, kas atsitiko kartą, gali nebeatsitikti niekuomet. Tačiau tai, kas atsitiko du kartus, tikriausiai pasikartos ir trečiąjį.” Šis principas galioja ir kuriant lojalių vartotojų ratą. Pridėkite dovanų kuponus prie didesnių užsakymų ir nustatykite galiojimo laiką. Net ir mažos vertės kuponas atrodys kaip dovana, kuri padės klientams jautis ypatingais ir sugrįžti.