Vizitinė kortelė, ko gero, gali būti laikoma vienu reikšmingiausių kontaktinės informacijos šaltinių verslo pasaulyje. Todėl natūralu, kad joje norisi pateikti kuo daugiau informacijos, kuri gali būti aktuali tiek klientui, tiek verslo partneriui. Tačiau riboto dydžio popierinė kortelė ne visuomet gali sutalpinti viską, ko norisi. Tad šiame straipsnyje nersime į neatrastus vizitinės kortelės plotus: kaip saikingai pateikti daugiau informacijos?
Neprivalu pateikti VISKO
Prieš kuriant vizitinę kortelę, labai svarbu atsirinkti, kokia informacija yra aktuali būtent Jūsų verslui. Tai reiškia, kad nebūtina nurodyti visų turimų socialinių tinklų ar keletos telefono numerių, jei jais naudojatės ribotai. Tarkime Jūsų veikla yra aktyvi ir neturite laiko atsakinėti į elektroninius laiškus, ko gero tuomet vertėtų pasvarstyti, ar išvis naudinga vizitinėje kortelėje nurodyti elektroninio pašto adresą. Pabandykite strategiškai atsirinkti tuos kanalus, kurie geriausiai atspindėtų jūsų veiklos sritį bei būtų patogiausi susisiekti.
Iškalbingosios ikonėlės
Vizitinėse kortelėse pasitelkti ikonėles atrodo labai elementari mintis, tačiau dažnai akivaizdžiausios idėjos lieka pamirštos. Mažas grafinis paveikslėlis gali būti kur kas iškalbingesnis ir patrauklesnis nei pateiktas konkretus tekstas. Užuot naudojus frazes „telefono numeris“, „elektroninis paštas“ ar „socialinis tinklas“, vertėtų pasirinkti atitinkamas ikonėles, kurios ne tik leistų atsisakyti teksto pertekliaus, bet ir suteiktų žaismingumo. Kita vertus, nereikėtų persistengti! Ikonėlės dydis ar spalva neturėtų užgožti pagrindinės kontaktinės informacijos.
Tuščių erdvių baimė
Pasitaiko atvejų, kai vizitinėse kortelėse bijoma palikti tuščių erdvių. Ši baimė pasireiškia teksto šrifto didinimu bei siekiu pateikti perteklinės informacijos vien tam, kad būtų užpildyta visa galima vizitinės kortelės erdvė. Nebijokite! Tokiu atveju patartina vadovautis taisykle „mažiau yra daugiau“. Nedideliu, tačiau įskaitomu šriftu pateiktas tekstas, apsuptas tuščios erdvės, gali atrodyti itin subtiliai bei patraukliai, o vizitinė kortelė nebus perkrauta nebūtina informacija ir neatrodys kaip grožinės literatūros kūrinys.
Dvi pusės – dvigubai daugiau erdvės
Vizitinė kortelė nebūtinai turi būti vienpusė. Jei svarbios informacijos yra daugiau nei tilptų ant vienos kortelės pusės, išnaudokite antrąją! Dažnai renkamasi vienoje pusėje išskirtinai talpinti vien įmonės logotipą, tačiau galimų variacijų begalės. Atkreipkite dėmesį, kad jokiu būdu nederėtų tekstu apkrauti abiejų vizitinės kortelės pusių. Šiuo atveju itin svarbus balansas bei saikas.
Nors itin riboto ploto vizitinė kortelė gali tapti tikru iššūkiu tiems, kurie nori pateikti kuo daugiau informacijos apie save, svarbu išlikti kūrybingiems ir nepabūgti paieškoti išradingesnių sprendimo variantų. Išsirinkite Jūsų verslui aktualią informaciją, nesistenkite užpildyti visos kortelės tekstu ir pasitelkite kūrybą!