Turinys – žmogus vienoje vietoje turėdamas visą susisiekimui reikalingą informaciją yra apsaugotas nuo ilgų jos paieškų internete. Pasirūpinkite, kad ji būtų aiškiai pateikta ir lengvai įskaitoma. Stenkitės iš anksto numatyti ir neįtraukite informacijos, kuri greitu metu gali keistis. Taip apsaugosite save nuo situacijos, kai pagamintos kortelės lieka nepanaudotos dėl persikėlimo į kitas patalpas ar atnaujinto telefono numerio. 

Nuotr. Pinterest


Popierius – vizitinės kortelės storis yra nebyli komunikacinė priemonė, pranešanti apie Jūsų požiūrį į kokybę, sukurianti patikimumo jausmą. Spausdinimas ant žemos klasės, pernelyg plono ir lengvo popieriaus gali būti siejamas su silpna, neryžtinga ir nepakankamai profesionalia įmone. Tuo tarpu storą ir geros kokybės pagrindą dažniau renkasi tos, kurios jaučiasi stiprios, yra atviros pokyčiams bei tvirtai tikinčios savo veiklos sėkme. 

Dizainas – išskirtinis, kruopščiai apgalvotas bei lengvai įsimenamas dizainas sukuria nepriekaištingą ir ilgam išliekantį įspūdį ją gavusio žmogaus atmintyje. Nors pagrindinė kortelės paskirtis – nurodyti įmonės kontaktinę informaciją – išlieka, patraukli išorė prikausto dėmesį ir įtikina klientą, kad gebėsite tinkamai įgyvendinti jo turimus lūkesčius. 

Nuotr. Pinterest


Jei iki šiol tikėjote, kad estetiškai patrauklų vaizdą spaudoje gali sukurti tik dizaino specialistai, norėtume paprieštarauti šioms išankstinėms nuostatoms. E-spaustuvėje maketą galite susikurti patys, pasinaudoję nemokamais profesionalų sukurtais šablonais. 

Suderinamumas – vizitinės kortelės turėtų būti suderintos su Jūsų įmonės prekės ženklu ir išlaikyti panašų arba tokį pat vizualinį stilių, kaip ir kitos reklamai naudojamos marketingo priemonės. Kadangi pasibaigus pokalbiui kortelės lieka klientui, kaip Jūsų prieš tai perduotą žodinę informaciją patvirtinantis įrankis, pasirūpinkite tinkama jų kokybe ir patraukliai atrodančia išvaizda. 

Nuotr. Pinterest


Vertybės – vizitinės kortelės turėtų pranešti apie Jūsų profesionalumą, paslaugų kokybę ir paprastą bei greitą susisiekimą.  Stenkitės naudoti tarpusavyje derančias spalvas, šrifto dydį, neperkrauti nereikalinga informacija. Per didelė įvairovė, tarpusavyje nederantys elementai gali būti neigiamai suprasti, o Jūsų įmonė pasirodyti kaip neatidi ar nepakankamai profesionali. Pasirinkite tokias vizualines priemones, kad klientas iš pirmo žvilgsnio galėtų nuspręsti apie siūlomų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. 

 

Straipsnio autorė – Ieva Vidūnaitė